.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

19 سال بعد، لنوو همکاری با IBM را ادامه داد و اکنون بهترین لپ تاپ های موجود در بازار را می سازد. در حال حاضر، برند لنوو دارای مدل های متنوعی است که به عنوان لپ تاپ های اداری، لپ تاپ های دانشجویی یا لپ تاپ های کاربر خانگی بهترین کیفیت را دارند. این برند حتی تبلت و تلفن های همراه را نیز پوشش می دهد. لپ تاپ قیمت لپ تاپ شاید قابل توجه ترین محصول از لپ تاپ های ساخت لنوو که برای ادارات و سازمان ها مناسب است، سری ThinkPad باشد. تینکپد لنوو مجموعه ای از لپ تاپ های مقرون به صرفه و باکیفیت است که دارای عملکردی فوق العاده، کارایی باورنکردنی و تطبیق پذیری بی نظیر است. امروز وارد هر اداره ای شوید، و به احتمال زیاد، چند مدل لپ تاپ لنوو را مشاهده خواهید کرد. اما تفاوتی ندارد که کارمند باشید، دانشجو یا یک گیمر حرفه ای، در هر صورت لپتاپ لنوو همان سیستمی است که مورد نیاز شما است.

  • رم: حداکثر 32 گیگابایت
  • SSD :512GB NVME
  • وزن : 2.2 کیلوگرم
  • در حال حاضر داری چک برگشتی فعال نباشید

لپ تاپ Dell مدل Precision 5520 یک لپ تاپ صنعتی ورک استیشن قدرتمند با صفحه نمایش با کیفیت FHD است. شاید بتوان این ورک استیشن را سبک ترین و نازک ترین لپ تاپ ورک استیشن بازار نام برد. اگر برای مدلسازی سه بعدی حرفهای،یا برنامه اتو CAD یا سایر کارهای سنگین به یک لپ تاپ قوی نیاز دارید. این مدل را ما پیشنهاد میکنیم. لب تاب دل Precision 5520 دارای همان بدنه، صفحه و صفحه کلید لپ تاپ XPS 15 است، اما Precision 5520 عملکرد و سخت افزار یک ورک استیشن را دارد. همانطور که گفتیم Precision 5520 دقیقاً همان طراحی و ظاهر XPS 15 را دارد. درب آلومینیومی ماشین کاری شده است، بدنه بسیار زیبا از فیبر کربن است، پایه و اطراف صفحه کلید طرح دار است. صفحه نمایش InfinityEdge است یعنی تقریباً بدون حاشیه است که لپ تاپ را زیبا میکند. لپ تاپ Dell Precision 5520 با وزن 1780 گرم و ضخامت 1.6 سانتی متر است. باتوجه به ورک استیشن بودن لپ تاپ تست های نظامی MIL-SPEC و استانداردهای نظامی ایالات متحده را پاس کرده است.

نصب ماژول سیم کارت به لپ تاپتون اجازه SMS دادن ، تماس صوتی ، اینترنت رفتن رو میده ، دقیقا مثل کارایی سیم کارت توی گوشی موبایل. به طور کلی میشه اینجوری بگیم که با این ماژول کارایی تلفن همراه به لپ تاپ شما اضافه میشه. حسگر اثر انگشت در الیت بوک 8740w برای افزایش امنیت دستگاه تعبیه شده و وظیفه احراز هویت صاحب دستگاه رو به عهده داره. برای فعال کردن حسگر باید درایور ها و نرم افزار مخصوص اون به اسم HP Simple Pass رو دانلود و نصب کنین و اثر انگشت خودتون رو از طریق اسکن کردن به برنامه ارسال کنین. بعد از انجام مراحل بالا ، لپ تاپ شما فقط با اثر انگشت شما باز میشه و به این شکل دسترسی افراد دیگه به اطلاعات شخصی شما قطع میشه. واقعا بخش جذاب لپ تاپ hp elitebook همین چراغ های لمسی رنگ و رنگی رنگی نوار کنترل وضعیته که به رنگ های سبز ، آبی ، قرمز هستن.

  • نبود وب کم
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی TN با وضوح 768×1366
  • لپ تاپ گیمینگ Asus ROG Zephyrus GX501VS
  • دو بلندگوی 2 وات با صدای دالبی
  • پردازنده مرکزی Ryzen 7 5800H

لپ تاپ Lenovo ساخته کشور چین هستند. از نقاط قوت این لپ تاپ مدل های متنوع با قیمت مناسب است. اغلب مدل های آن در مقایسه با برندهای دیگر با قطعات مشابه ارزان ترند. کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارند. اما اکثرا از پلاسیک فشرده ساخته شده اند. طراحی آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. از نکات قابل توجه این است که قابلیت ارتقای قطعات آنهاست. مدلهای این لپ تاپ عمدتا به ThinkPad ها و yoga تقسیم می شوند. هر چند مدل های متنوع تری نیز موجود است. قیمت لب تاپ اچ پی دست دوم اما مدل ThinkPad محبوبیت بیشتری دارد به دلیل ارتقا قطعات و همچنین داک های پیشرفته کە برای آن طراحی شده است تا قابلیت های دیگری را به دستگاه بیافزاید. لپتاپ Microsoft از بهترین برند لپتاپ استوک می باشد. این لپ تاپ ها نیز ساخت کشور آمریکا هستند. طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی از نقاط قوت آنهاست. هر چند تنوع زیادی ندارند اما می توانند نیاز کاربران را مرتفع سازند.

کارت گرافیک لپ تاپ دو حالت دارد. یا اساسا کارت گرافیک مجزا ندارد. در این حالت کارت گرافیک همان کارت گرافیک موجود بر روی مادر برد لپ تاپ است که با مادر برد تجمیع شده است. این کارت گرافیک Intel HD و یا در برخی موارد AMD است. حالت دوم آن است که لپ تاپ کارت گرافیک مجزا دارد. در این صورت کارت گرافیک مربوط به یکی از دوشرکت بزرگ تولید کننده کارت گرافیک یعنی NVidia و AMD می باشد. به عنوان مثال در بیشتر مدل های Elite book سری دبلیو اچ پی شما می توانید کارت گرافیک NVidia از سری Quadro را بیابید. در ادامه راهنمای تست کارت گرافیک لپ تاپ استوک به تست کارت گرافیک بپردازیم. برای تست کارت گرافیک لازم است ابتدا از نصب بودن نرم افزار و درایور آن اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از نصب بودن کارت گرافیک بر روی My Computer کلیک راست کنید و به بخش Mange بروید. در بخش Device Manager باید بر روی گزینه Display Adapter کلیک کنید.

  • باتری : 3 سلولی با ظرفیت حداقل 5 ساعت بازدهی
  • بررسی رم و گرافیک لپ تاپ
  • به ترتیب نام محصول، از Z به A
  • برد شارژر
  • ۱TB HDD + 256GB SSD
  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • وزن کم و بدنه کوچک ۱۳ اینچی

و با در نظر گرفتن این موضوع، مدل ایستگاه کاری قابل حمل خود را انتخاب کنید. یکی از فروشگاه های با کیفیت در زمینه فروش انواع لپ تاپ ورک استیشن، فروشگاه کامپیوتر ویرا می باشد. که علاوه بر ارائه 102 مدل لپ تاپ اورجینال با کاربری معمولی، انواع لپ تاپ های ایستگاه کاری اورجینال را نیز ارائه می دهد. علاوه بر شرایط خرید آسان و اقساط از فروشگاه کامپیوتر ویرا، این خدمات منحصر به فرد این مجموعه می باشد. که قدرت خرید همه اقشار جامعه را برای خرید ایستگاه های کاری یا لپ تاپ های بازی افزایش می دهد. لپ تاپ های ایستگاه کاری فروشگاه کامپیوتر Vera بیشتر لپ تاپ های MSI برای بازی هستند. قیمت این مدل از لپ تاپ های گیمینگ در فروشگاه ویرا کامپیوتر بسیار به صرفه و متوسط می باشد. و راحت تر و ارزان تر از فروشگاه های دیگر است. زیرا آنها از برندی انتخاب شده اند که فقط نام و قیمت برند خود را از مشتریان دریافت نمی کند.

ما در این مقاله سعی بر این داریم تا این سوال را از جوانب متفاوت بررسی کنیم و پاسخ این سوال را پیدا کنیم. چه لپ تاپی را میخواهید؟ برای داشتن یک خرید مناسب، در اولین قدم شما باید سیستم مورد نیاز خود را شناسایی کنید. مهمترین بخش خرید شما پیدا کردن لپ تاپ مناسب با خواستههای شما میباشد، پس بهتر است سیستم مورد نیاز خود را بررسی کنید. برند لپ تاپ، اندازه صفحه نمایش، مقدار رم، مدل پردازنده، گرافیک، حافظه داخلی و بقیه ویژگیهای لپ تاپ که در کاربرد آن برای شما تاثیر دارد را به درستی پیدا کنید. به طور مثال برای برنامه نویسی یک لپ تاپ میان رده نیاز دارید و برای بازی کردن باید یک لپ تاپ قوی داشته باشید. برای اینکه دقیق متوجه شوید که لپ تاپ مورد نیاز شما چیست اطلاعات بیشتری نیاز دارید، از این رو ما به شما مقاله " راهنمای خرید لپ تاپ " را پیشنهاد میکنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

5. پر فروش ترین لپ تاپ های مناسب برای دانش آموزان کدامند؟ لپتاپهای Ideapad 330 - NXB و IdeaPad 1 - A از لنوو در حال حاضر پرفروش ترین لپ تاپ های مناسب استفاده دانش آموزان هستند. مقاله ای با موضوع بهترین لپ تاپ های دانشجویی در اختیار شما قرار گرفته است که میتوانید نظر خودرا در مورد لپ تاپ مناسب دانشجویی باما در میان بگذارید. خرید لپتاپ zbook از دید شما بهترین لپتاپ دانشجویی باید شامل چه ویژگی هایی باشد ؟ اگر از لپ تاپ دیگری در این زمینه استفاده میکنید که در لیست بهترین لپ تاپ دانش آموزی وجود نداشته است میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. همچنین میتوانید نظر خودرا در مورد مقاله لپ تاپ های دانش آموزی باما در میان بگذارید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیر بسزایی خواهد داشت. با بالا رفتن قیمت لپ تاپ در کشور برای خرید لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی ارزان گزینههای محدودی پیش رویمان قرار دارند. با این حال بیشتر این لپتاپها میتوانند برای انجام کارهای روزمره و استفاده از آفیس عملکرد راضی کنندهای از خود نشان دهند، اما به شرطی که فشار بیش از اندازهای به آنها وارد نشود.

  • حافظهٔ رم: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Intel UHD Graphics
  • تعداد پورت USB 3.1
  • پردازنده: Core i7 10510U
  • Latitude: لپتاپهای با کلاس تجاری

طراحی صفحه کلید و نحوه قرار گیری کلید ها بسیار شبیه به کیبورد لپ تاپ ها می باشد. کلید ها به دلیل اندازه 12.3 اینچی با فاصله کمی از هم قرار گرفته اند که با این حال تایپ کردن با آن بسیار راحت است. به منظور حفاظت از اطلاعات و داده های موجود در حافظه، تبلت microsoft Surfaces Pro 4 مجهز به سنسور اثر انگشت پیشرفته است. لپ تاپ مایکروسافت سری سرفیس مدل Pro4 دارای صفحه نمایشی به اندازه 12.3 اینچی PixelSense بوده که از پنل LED در ساخت آن استفاده شده است. مانیتور 12.3 اینچی مایکروسافت لمسی می باشد که با استفاده از لمس و قلم هوشمندی که دارد می توان کارهای خود را انجام داد. حساسیت نمایشگر به گونه ایی می باشد که در اسرع وقت به فرمان های کاربران پاسخ می دهد. تصاویرایجاد شده توسط نمایشگر این لپ تاپ استوک لمسی دارای رزولوشن 1824×2736 پیکسل است که با کیفیت و شفافیت بالایی در معرض دید کاربران قرار می گیرد.

 


:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تاپ استوک , خرید و فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تا پ , قیمت استوک لپ تاپ , خريد لپ تاپ استوك , لپ تا پ استوک , لپ تاپ های استوک , سایت خرید لپ تاپ استوک , سایت لپ تاپ استوک ,
:: بازدید از این مطلب : 16217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : شنبه 22 مرداد 1401
.

مزایای لپ تاپ استوک چیست؟

 

در مورد لپ تاپ استوک در مقاله "لپ تاپ استوک چیست" آشنا شدیم در اینجا مواردی که از امزایای لپ تاپ استوک می باشد توضیح میدهیم

1. قیمت کمتر

یکی از مهم ترین قسمت های خرید هر وسیله ای، بودجه ای است که شما برای آن در نظر گرفته اید در واقع هر چه قیمت پایین تر باشد شما می توانید مقدار بیشتر، کیفیت بالاتر و یا در لپ تاپ استوک مشخصات و قدرت بالاتری را خرید کنید. قیمت لپ تاپ استوک با توجه به وارداتی بودن و کارکرده بودن آن در خارج از ایران معمولا قیمت بسیار کمتری دارند. در مقایسه هایی که در مجله دوباره کالا صورت گرفته است و در صفحه همه لپ تاپ های استوک فروشگاه دوباره کالا نیز لپ تاپ های هم قدرت، نو آن ها گذاشته شده است، می توانید ببینید که قیمت لپ تاپ استوک گاها به یک سوم لپ تاپ نو (با همان قدرت) می رسد.

2. قطعات با کیفیت تر

همان طور که در قسمت لپ تاپ استوک چیست توضیح دادیم متوجه شدید که لپ تاپ های استوک، وارداتی از آمریکا یا اروپا هستند و برای کاربران آمریکا و اروپا تولید شده اند. قطعا برای تولید لپ تاپی که بازار اروپا و آمریکا هدف قرار داده شده است، قطعات با کیفیت تر و بهتری مورد استفاده قرار می گیرد. برای همین متوسط عمر لپ تاپ استوک بسیار بالاتر از لپ تاپ های نو بازار آسیا است.

3. قدرت بیشتر

لپ تاپ های استوک معمولا در زمینه ورک استیشن (صنعتی) وارد بازار ایران می شوند که از پردازنده و گرافیک های بسیار قوی به همراه تعداد زیادی پورت بهره می برند. بهتر است این مزیت را با قیمت ترکیب کنیم، زیرا لپ تاپ های نو با قدرت لپ تاپ های استوک پیدا می شوند اما ترکیب قدرت بالا و قیمت پایین است که لپ تاپ های استوک را جذاب کرده است.

 

4. تنوع پورت بالا

لپ تاپ های استوک به دلیل استفاده صنعتی و تجاری معمولا تعداد بسیار بالایی پورت دارند اما لپ تاپ های جدید به دلیل باریک شدن، تعداد پورت های کمتری استفاده می کنند که باعث می شود شما مجبور به استفاده از رابط ها و هاب های مختلف شوید.

5. قابلیت ارتقا بالا

لپ تاپ های استوک قابلیت ارتقا بالایی در رم و هارد (حافظه جانبی) دارند. این قابلیت ارتقا باعث می شود تا یک لپ تاپ استوک واحد بتواند در قیمت های مختلف و کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد (با توجه به مشخصات انتخابی شما)

6. گارانتی دوباره کالا

حتما اطلاع دارید که بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده لپ تاپ مثل اچ پی، دل، مایکروسافت و… در ایران نمایندگی ندارند. در نتیجه با خرید لپ تاپ نو از این برند ها هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروشی دریافت نخواهید کرد.

اما تمامی لپ تاپ های استوک درآبیدر استوک، دارای 7 روز مهلت تست و تعویض میباشد.

7. موس در کیبورد (Pointstick)

پوینت استیک، در کیبورد لپ تاپ استوک قرار دارد (بین حروف G,B,H) که همان کار موس را انجام  می دهد. پوینت استیک در برند های مختلف اسم متفاوتی دارد اما عملکرد آن یکسان است.



:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: مزایای لپ تاپ استوک , لپ تاپ استوک , لپ تاپ استوگ چیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 1159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : جمعه 16 مهر 1400
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی